Stare polerki Lux, modele B22 i B23 są to urządzenia elektryczne, które praktycznie nie uległy awariom przez 40 lat, odkąd są sprzedawane.
Główna przyczyna problemu, który się pojawia, polega na zużyciu i zerwaniu paska. W pewnym momencie zauważamy, że silnik hałasuje, ale rolki się nie poruszają.
W tym podręczniku wyjaśnimy kroki do wykonania, aby naprawić polerkę, w przypadku konieczności wymiany części, która przenosi ruch z wału silnika na rolki.
Kroki:
- Usuń banda ochronna z urządzenia.
- Usuń trzy zewnętrzne rolki, gdzie umieszczane są akcesoria, te rolki są tylko na wcisk, więc można je usunąć ręcznie lub podważając śrubokrętem.
- Zdjąć pokrywę z trzema płaskimi śrubami, która zakrywa mechanizm dolny.
- Wyjęcie starego paska, który się rozciągnął lub pękł, zwykle jest przyczyną awarii. Nowy jest mniejszy, należy go napiąć i z czasem się rozciąga. Zobaczymy wnętrze urządzenia tak, jak pokazano na rysunku 1.
- Założymy nowy pasek, jak pokazano na Rysunku 2. NALEŻY GO NACIĄGNĄĆ, UŻYWAJĄC DUŻEJ SIŁY, najlepiej jest:
- Umieść pasek wokół jednego z dwóch symetrycznie umieszczonych wałków
- Przełożyć pasek przez oś silnika
- Umieścić na początku drugiego wałka symetrycznie i obracać, napinając coraz bardziej pasek urządzenia, aż całkowicie owinie się wokół drugiego wałka.
W tym linku można nabyć pasek zamienny do swojej Polerki Woskowej Lux
Tutaj macie wideo z naszego kanału Youtube, w którym technik pokazuje wam, jak to zrobić.