Zwroty od klienta można dokonać na następujący adres:

ELECTROTODO Sp. z o.o.

  • ul. Jarama 109, hala 36 - 45007 Toledo
  • Hiszpania

PRZED DOKONANIEM ZWROTU SKONSULTUJ SIĘ

WARUNKI ZWROTU ELECTROTODO

Wskaż w paczce zwrotnej numer zamówienia, aby koledzy z działu księgowości mogli jak najszybciej zlokalizować płatność i tym samym dokonać zwrotu w najkrótszym możliwym czasie.

Koszty wysyłki zwróconego towaru ponosi klient. Może on wybrać dowolny sposób wysyłki, zaleca się jednak system umożliwiający śledzenie przesyłki.

W momencie, gdy produkt trafi do magazynu, koledzy z działu księgowości dokonają zwrotu kwoty za zakupiony produkt.

UWAGA! PRZED ZAKUPEM SPRAWDŹ OPIS PRODUKTU. ISTNIEJĄ SPECYFICZNE PRODUKTY, W KTÓRYCH INFORMUJEMY, ŻE ZWROT NIE JEST DOZWOLONY.  

Zwrot zostanie dokonany na kartę, którą opłacono produkt.

  • W przypadku zapłaty przez PayPal, zwrot zostanie dokonany na powiązane konto PayPal.
  • Jeśli płatność została dokonana przelewem lub za pobraniem, należy podać numer konta do wpłaty.
  • Jeśli płatność została dokonana kartą kredytową, zwrot zostanie wykonany na kartę, którą dokonano zakupu

W razie jakichkolwiek wątpliwości, służymy pomocą w 925 25 88 72.

Można również uzyskać dostęp z tego linku do strony internetowej Komisji Europejskiej dotyczącej rozstrzygania sporów online, zgodnie z art. 14 Rozporządzenia UE 524/2013

40 lat doświadczenia jako autoryzowany serwis w Hiszpanii dla czołowych marek

W electrododo.es jesteśmy zespołem ludzi, którzy znają się na tym, co robią od 1983 roku i staramy się pomóc Ci przedłużyć życie Twojego urządzenia, doradzając w wyborze odpowiedniej części do wymiany lub naprawy uszkodzonych.
W tym procesie biorą udział nasze działy: