producto , bueno y puesto en uso ,todo correcto, llega rapido,
tal vez mejorar la entrega ,paquete estaba abierto, y mejor avisar antes de que esté en domicilio para poder recogerlo ,lo querian dejar en la puerta con el peligro de que alguien se lo lleve.suerte de que la vecina estaba en casa
Instrukcje Zwrotu
Zwroty od klienta można dokonać na następujący adres:
ELECTROTODO Sp. z o.o.
- ul. Jarama 109, hala 36 - 45007 Toledo
- Hiszpania
PRZED DOKONANIEM ZWROTU SKONSULTUJ SIĘ
Wskaż w paczce zwrotnej numer zamówienia, aby koledzy z działu księgowości mogli jak najszybciej zlokalizować płatność i tym samym dokonać zwrotu w najkrótszym możliwym czasie.
Koszty wysyłki zwróconego towaru ponosi klient. Może on wybrać dowolny sposób wysyłki, zaleca się jednak system umożliwiający śledzenie przesyłki.
W momencie, gdy produkt trafi do magazynu, koledzy z działu księgowości dokonają zwrotu kwoty za zakupiony produkt.
UWAGA! PRZED ZAKUPEM SPRAWDŹ OPIS PRODUKTU. ISTNIEJĄ SPECYFICZNE PRODUKTY, W KTÓRYCH INFORMUJEMY, ŻE ZWROT NIE JEST DOZWOLONY.
Zwrot zostanie dokonany na kartę, którą opłacono produkt.
- W przypadku zapłaty przez PayPal, zwrot zostanie dokonany na powiązane konto PayPal.
- Jeśli płatność została dokonana przelewem lub za pobraniem, należy podać numer konta do wpłaty.
- Jeśli płatność została dokonana kartą kredytową, zwrot zostanie wykonany na kartę, którą dokonano zakupu
W razie jakichkolwiek wątpliwości, służymy pomocą w 925 25 88 72.
Można również uzyskać dostęp z tego linku do strony internetowej Komisji Europejskiej dotyczącej rozstrzygania sporów online, zgodnie z art. 14 Rozporządzenia UE 524/2013
40 lat doświadczenia jako oficjalny serwis techniczny w Hiszpanii dla najlepszych marek
Na electrododo.es jesteśmy zespołem osób, które znają się na tym, co robią od 1983 roku i staramy się pomóc Ci przedłużyć żywotność Twojego sprzętu AGD, doradzając Ci w wyborze odpowiedniej części do wymiany lub naprawy uszkodzonych.
W tym procesie uczestniczą nasze działy:
